evet artık onun adına ne deniosa; yama mı? deniyor..yani bende oyunumun seninki gibi türkçe olmasını istiyorum ama böyle bir yama bulamadım FM 2008 için...seninkisi nerdeyse %100 türkçe gibi görüküyor...nasıl ve nerden bulabilirim yardım edersen sevinirim..