4-3-3 oynuyorum.
Kalede Kalac,Sag bekte Ugur Ucar yada Sagna sol bekte Volkan Yaman yada Glichy,Stoper ikilisi Simic ve Vidic Bazen Ugur Ucarida burada kullaniyorum.
Ortasahada Van Der Vaart Baris Özbek ve Kalstroemi kullaniyorum ama bazen güclü rakiplere karsi Vander Vaartin yerine Elano yada Cigariniyi kullaniyorum.
Forvette ise Benzema-Messi-Shevchenkoyu kullaniyorum,Duruma göre Podolski yada Toni Krossuda oynatiyorum özellikle Kros cabukluguyla cok tehlike yaratabiliyor,
Takimim Galatasaray,Hatem Ben Harfayida almaya calisiyorum.
Degismeyen gercek ise Fener karsisindaki kara talihimiz 2 kere oynadim 2sinide kaybettim tabi Joystickle oynamaya daha alisamadim hemde Legendary modda,alisinca Fenere 8 tane atsam genede kesmez.Hedefim 10.