2 günce önce Snopy jostick aldim,baskasi yoktu fazla da aramadim joystick joysticktir diye ama bu joystickte Yön tuslari SOLDA,sAGDA 1-2-3-4 numaralari olan S,D,W,A islewleri gören tuslar var arkada ise L1,L2,R1,R2 Var,Biri C,biri Q,biri z Digeri ise E islevi görüyor ama shift islevi gören bir tus yok,Ortada ise Select start var,onun üstünde ise Turbo,Auto,Clear tuslari var,bilen varmi?Bununla nasil Rainbow,Flip flap yada 360' yapcam normal Klayveyle yapiyorum hepsini ama bununla shiftle yaptigim hic bir seyi yapamiyorum,yardimci olursaniz sevinirim arkidaslar.
Simdiden tesekkür ediyorum.