crdsa Güzel bir çalışmamız daha. Yeşil bir skin : scin :D:D İndirmek için : http://rapidshare.com/files/85139110/scin.rar.html
TuNdRaLoWeR 2.skinimizde böyle umarım beğenirsiniz(Ozan koptu ya durmuyor 1 skin bitiyor 2ye geçiyor 2 bitiyor 3e geçiyor..)Devamını getireceğiz..
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: Venom Ellerinize sağlık, devamını bekliyoruz:) Sağolasın kardeşim devamınıda getireceğiz..
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: CRNL çok güzel olmuş. ben bu skini sanki rüyamda falan gördüm. gözüm ısırıyo ama çıkartamıyorum:) Yok yav nerde görecen:P Renkler bize ait arkaplan filan ama tamamiyle skin bize ait değil:D
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: akechannel Elinize sağlık,devamını bekliyoruz(daha orijinal skinler:)) Zamanla olacak kardeşim..Sağol..
maestro_erthe Elinenize sağlık güzel olmuş.Yalnız birşey sölim 3 büyükler için(GS_FB_BJK)için özel bi skin yapsanız bence güzel olur FM severler bu skinleri baya tutar:D
maestro_erthe Siz bi düşünün bence GS skin de arkada aslanı falan düşünün:D süepr olur bence(BJK de arka planda kartal:D FBnin arkaplanınıda.......düşünün bişeyler:D)
TuNdRaLoWeR Orjinal Mesajı Yazan: crdsa ben yaparım bana bırak sen :D ya da gel birlikte yapalım Öylemi olduk şimdi Ozan tamam la öyle olsun..Yada gel birlikte yapalım hadi:D:D:D