Pc özelliklerim bunlar...


Pc ayarlarım bunlar...

Oyunu açıyorum menülerde donma vs. hiç bişi yok oyuna giriyorum sorun yok oyun gayet hızlı ama oyuncular uzaklaştıkça formalar siyahlaşıyor medium ve high de bu soruna bi çare yok mu ??? oyunun kamerasını zoom yapınca yakındaki oyuncuların formaları gözüküyor kaleci atış yaparken forma gözüküyor freekick kornerde aynı şekilde ama uzaktaki oyuncuların gözükmüyor :S nası yapabilirm yardım edermisiniz...
Oyun Böyle Oynanıyor...

Yardım edenlere şimdiden Tşkrler...