Eyvallah Exvision ben zaten abartmadım veya Ozan abartanlarda kendi düşüncelerini öne sürmüşler bunda garip bir olay yok..Zaten bunun edit olduğunu biliyor çoğu kişi 0dan yaratmadık..Daha doğrusu daha o kadar bilgiye ulaşamadık ama emin olun en yakın zamanda bu tip çalışmalar SCN de konuşulacak:)