AKREP_61 Bazı futbolcuları transfer ettikten sonra aynı bölümdeki futbolcuları alamıyorsunuz nedenin bilen varmı ? ör. transfer sezonu açıldığında kulubu olmayan futbolcuları aldıgınız yer sadece sezonda o bölümden 1 futbolcu transferı yapabılıyorsunuz.