kurtlarin_oglu Ps3üme geçen gün fifa2008i aldım.Psnye üyeyim.Ama onlineye tıkladığım zaman sign in dio tıklıyom giriyo.Sonra altta ea serversmi bişeyler yazıyo.Online oynamam için ne yapmam lazım