cesur_sado ardaşlar devre arasında ve maç sonunda skorlar yazmıyor skorlar yerinde beyaz bir tablo var bunu nasıl düzeltbilirim TSL UYUMLU OLABİLİRSE SEVİNİRİM zevkini çok kaçırıyor yardımlarınızı bekliyorum ilgilenen herkese teşekürler
Cristiano_7_17 yaw pes2008'in nesi dogru ki. skor board olsun?! :D onun icin sil onu ve pes6'ya don :D