umutcanburak arkadaşlar tff 1. lig paketini yükledim manager modda bir takım aldım.yıl sonuna kadar götürdüm şampiyon oldum.ama takımım süperlige çıkmak yerine fransa 1.ligine gitti.o kadar emeğim boşuna gitti :( .ben mi yanlış yükledim bilmiyorum. ki yanlış yüklesem hiç çalışmazdı yamada bi sorun var galiba.siz de böyle bi sorun yaşadınız mı? yoksa sorun bende mi yamayı düzeltip yeniden yayımlarsanız çok iyi olur valla.
ozcsoft arkadaş ben kaç defa yazdım kimse ilgilenmedi sadece onlar degil mesela ofsayt aç veya hakemleri aç diyorsun maçta kapalı kapalı dersen acık münüler tam tersi yanii takımlar düşmüyor cıkan olmuyor
By Seco :r1: :r2: Bendende aynı sorun var Kartal Sporla o kadar uğraştım ama boşa gitti baktım Fransa ligindeyim. İlgilensenenize kardeşim :mad: :mad: :mad: :l1: :l2:
hhyx arkadaşlar söylediğiniz normal çünkü oyunda türkiye ikinci ligi olmadığında ikinci lig konumundaki yerlere uygun hazırlamışlar yamayı. sizin dediğiniz gibi olabilmesi için fransa 1. ligi ile turkcell süper liginin de yerinin değiştirilmesi lazım .yapabilecek varmı bilmiyorum bunu.