baysoyy arkadaşlar kit raptor programına,indirdiğimiz formaları nasıl atacaz bilen varsa yardım etsin lütfen.
lancelot.camelot valla bende yükledim de ama hem yükleyemiyorum hamde atamıyorhttp://www.youtube.com/v/yeXoxNP8_xY>http://www.youtube.com/v/yeXoxNP8_xY type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">