Atletico Madrid-Manchester City (İspanya Turu 1.Maç)


Aslında bizim için bu maç taktik deneme ve yeni transferleri görme maçıydı.Bu maçta geçen sene hiç denemediğim bir taktik denedim ve bence çok başarılı olduk.İstatistiklerde ezici bir üstünlüğümüz var zaten.
Felipe:Hava toplarında çok başarılı ama biraz ağır bir defans sürekli oynama fırsatı bulursa bu dezavantajı avantaja çevirebilir.
Karim El-Mourabet:Aynı Felipe gibi biraz ağır bir defans ama çok yetenekli olduğunu söylemeliyim.
Jeremy Menez:En beğendiğim transfer.Maçtaki güzel oyununu 1 asistle süsledi.Gerçekten müthiş birisi.Bu sene kanatlarda sorun yaşayacağımızı sanmıyorum.
Elano:Geçen sezonki müthiş performansını devam ettiriyor.
Ever Banega: Dediğim gibi bu sene takıma alıştı ve çok daha iyi oynuyor.
Sergey Ignashevich: Onu bu maçta ilk kez sağ bek olarak denedim ama geçen sezon kendini baya geliştirmiş sağ bekte mükemmeldi.
Micah Richards: Onuda bu maçta ilk kez ön liberoda denedim ve oda mükemmeldi.
---------Maçın Yorumu---------
Maçın başından sonuna kadar muhteşem oynadık.Skor daha farklı olabilirdi ama son vuruşlardaki beceriksizliğimiz yüzünden 2-0'a razı olduk.İlk hazırlık maçı için çok güzel bir oyun,çok güzel bir skor aldık.Bu oyunun ilerleyen maçlarda süreceğini umuyorum.
---------Maçın Yorumu---------