Roy Keane Nani Citizen'de!!! Manchester United ve Portekiz Milli Takımının Yıldızı Nani artık Citizen'de.Maradona'nın öncelikli hedefinin Cristiano Ronaldo olduğu hatta bu oyuncu için 95.000.000$ gibi bir rakamı gözden çıkardığı ancak Manulu Yöneticilerin buna sert çıktığı bu olayların ardındanda Nani konusunda anlaşmaya varıldığı öğrenildi.Nani'nin 31.000.000$ karşılığında City'ye geldiği söylendi.Ancak bu yıldızın transferine bazı fanatik Citizen Taraftar Gruplarının karşı çıktığı gelen bilgiler arasında.Nani'nin Manchester City'den yıllık 4.500.000$'dan 3 yıllık 13.500.000$ alacağı duyuruldu!!
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti gzl transfer nanıye cıty de basarıarl.... Saol arkadaşım;) Zaten ilk oynadığı Arsenal maçında 1 gol attı;)
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti gzl transfer nanıye cıty de basarıarl.... Saol arkadaşım;) Zaten ilk oynadığı Arsenal maçında 1 gol attı;) cok sewıyorum ya ılk macında gol atan adamalrı:)
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Tebrikler Mert Saol Tarık;) Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutticok sewıyorum ya ılk macında gol atan adamalrı E yani bnde sefiorum ama önemli olan formunu sürdürmesi;)
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Nani haberinin üstündekiler Gösüküo onlar ama yarın sabah başka siteden yaparım yani değiştiririm Tarık;)
Cemil KAYA mert imageshack ın toolbar ı var ordan çok çabuk ve rahat upload ediliyor ben öyle yapıyorum sende dene ayrıca nani transferi çok ıyı olmuş
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA mert imageshack ın toolbar ı var ordan çok çabuk ve rahat upload ediliyor ben öyle yapıyorum sende dene ayrıca nani transferi çok ıyı olmuş Bende imageshack sitesini açmıyor nedenini bilmiyorum:confused: Saol Cemil Abi;) Şimdi http://imagevenue.com adlı siteden upload ettim resimleri bakalım..
Roy Keane Önemli deil **Tarık**;) Şimdi Cemil Abinin dediği Imageshack Toolbarla denicem resimleri atmayı;)
Cemil KAYA bence çok kolay oluyor mert siteye girmeye gerek kalmıyor toolbar da upload var ona tıklıyorum gözat dedikten sonra göderiyorum 2 saniyede hazır resimler ;)
Roy Keane Şimdi bende onu denedim 3-4 resim attım çok kolay bi şekilde ama sonra ne olduysa artık yeniden kapanmaya başladı o ekran:confused:
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Şimdi bende onu denedim 3-4 resim attım çok kolay bi şekilde ama sonra ne olduysa artık yeniden kapanmaya başladı o ekran:confused: antivirüs programın durduruyor olmasın mert
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Olabilir..NOD32 Kullanıyorum,bi bakıyım belki ondandır Cemil Abi.. bende kaspersky internet security 6 var sorun olmuyor senın antivirüs programındandır o spam olarak görüyor olabilir