Cumayı Bekleyemedim Ve Bugün Yaptığım Karşılaşmaların Sslerini Koydum:

Tamamen şanssızdık.Rakibin kaleyi bulan 2 şutundan 1 tanesi gol oldu ama bizim attığımız şutlardanda sadece 1 tanesi gol oldu çok önemli 2 puan bırakıp farkı kaçırdık!!

Kötü geçen Barcelona&Chelsea maçından sonra ilaç gibi geldi;)

Şampiyonlar Ligi F Grubunu 15 puanla lider bitirdik,sevinçliyiz..

Ligde yendiğimiz Newcastle United'ı bu sefer Lig Kupası Çeyrek Finalinde yendik..

Ligde aldığımız altın değerindeki 3 puanlardan biri..

Çok şanssız bir beraberlik..Üzgünüz..

Yine penaltı kaçırdığımız 4 tane 100de 100lük gol pozisyonundan yararlanamadığımız tek kale oynadığımız bir maçtan 1 puanla ayrıldık..


Şampiyonlar Ligi'nde grubumuzu lider bitirdik.Galatasaray ve Fenerbahçe'nin gruplarında sonuncu olması bizi üzdü.Fenerbahçe'nin böyle bir durumda olması normalde Galatasaray'ın en azından Leverkusen'i her iki maçtada yenmesi gerekirdi;)

İşte buda Premier League İlk Yarı Puan Tablosu..