Roy Keane Bende öyle düşünüyorum zaten Messi'nin ayağı kırılmıştı 5 ay sakattı,yeni yeni oynamaya başlıyo..Agüero daha faydalı olabilir aslında ama Arsenal'de..
Cemil KAYA agüero arsenaldeyse zor alırsın kardeşim ayrıca resimler çok garip 2 dakka ugraş da düzenle şunları :D:D
Ottoman mert naptın sen ya resimler nolmuş öyle bu arada **Barcelona seni Elano'yla** vurmuş gözümden kaçmadı:)
Roy Keane Ya tek tek siteye vermektense toptan koyum dedim olmadı:D Şimdi düzeltirim.. Evet Barcelona beni kendi oyuncumla vurdu,dikkatlisin bakıyorum;)
Roy Keane http://www.dailymotion.com/bortu/video/7253191 Böyle bir gol yok arkadaşlar..2007-2008 sezonundaki Valencia-Manhester City takımları arasında oynanan Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final İlk Maçında atılan bir gol..Yorumlarınızı bekliyorum eğer olumlu tepki alırsam büyük maçlarda yada güzel gollerin olduğu karşılaşmalarda böyle birşey yapmayı planlıyorum..Bi sonrakinde youtube'a vericem bu seferlik böle olsun..Ve bi sonrakinde ses olucak..
Roy Keane :D Evet çok güzel gol oldu birazda kalecinin hatası çok önde durmuş...Güzel sitedir yaw hertürlü video var yani:D