oktaycemx Orjinal Mesajı Yazan: xenoa oyundaki hali hiç benzememiş yaw ama yinede emek harcamışın tabi Şakamı yapıyosun:) o senin fikrin tabi
No Username http://soccercenter.net/forum/konu/99846/pn/2/pp/10/sm/1130379 burada da benim yaptığım var bi bakın bakalım beğenicekmisiniz
xenoa Orjinal Mesajı Yazan: karakartal35 http://soccercenter.net/forum/konu/99846/pn/2/pp/10/sm/1130379 burada da benim yaptığım var bi bakın bakalım beğenicekmisiniz aha işte bu çok güzel bence bunu kullanmakta fayda var seninki biraz açık renkmi ne olmuş tam anlıyamadım ama pek benzememiş bence oyundaki hali için konuşuyorum yoksa çizim güzel