cr_7_fb_33 slm arkadaşlar ben pes 2008 i lowda oynuyorum ama img dosyası içinde intro ve title dosyaları benim aldığım pes 2008 de crack dosyasıda yok adan dedi içindekileri dosyaya at setup a tıkla oyuna gir dedi lütfen bu iki dosyayı bulunnn