deo Arkadaslar galatasarayla oynuorm orkun-ugur-breno-song-hakan balta-linderoth-rosales-arda-lincoln-stancu-ümit karan 4-1-2-1-2 taktiğiyle oynuorm ama hala abuk sabuk takımlara yenılıorm naapmam gerek önerilerinizi beklıorm
SanSaLvadoR **Takıma uygun taktikler bulman lazım Taktik ve Antremanlar bölümünde güzel taktikler var bunlara bak dene işe yarar**
NeFaKo cips kola olmazmı 4 defans 2 ortasaha dm ye çizgi çek 3 tane amc sol ve sağ dakilere sağ ve sola giden çizgi çek 1 forvet dene 4-2-3-1
ngn yeni oyun ac baska takım al bende oynuyorum ama cok yorucu oluyor. oynamak bi turlu ahenk tutmuyo para yok oyuncu alamıyorum 4 defans 3 mc 2 amc 1 forvet diyorum ama iyi forvetlerin var sa 1 amc 2 st de olabilir. umit karan bayıyor adamı resmen. kalecileri hele hic sorma
crdsa ben Aalborg'da denedim onu olmadı :D ama o zamanlar kariyerde yeni olduğum için kadro seçiminde falana kötü seçimler yapmışımdır