ARKDASŞALR BEN OYUNA YAMA EKLEYEMİYORUM YA..İLK DEFA OYNUYORUM PES OYUNNU
NASIL EKYECEĞİMİ BİLMİYORUM..BEN EKLEMEYE ÇALIŞTIM AMA OLMUYO YAA..
BÜTÜN YAMA PROGLAMLARINI İNDİRDİM..GRAPHİC STUDİO 7.4 LE YAPAMIYORM:(
NE BOOTS NE BALL HİÇ BİŞEY OLMUYOR EKLEMİYOR OYUNA:( LÜTFEN BANA YARDIIIMMM
EDİN SİZ USTA PESCİLER SİNİZ BİLİYORUM NASIL EKLİCEM LÜTFEN YARDIM EDİN
BENOYUNU DVD KURDUM ACABA ONDANMI??? LÜTFEN USTA YAMACILAR ACİİİLLL BEKLİYORUM
THANKSSSSSSSS...SİZE HEP DUA EDİRİM LÜTFENNNNN YAAA