Dejavoo Ya arkadaşlar ben fifa 08 de replay fln kaydetmek isteyince oyun hata weriyo en az 3 kere oyunu sildim yeniden yükledim ama yine aynı soru normal şeyleri kaydedince olmuyo bişey sadece replay kaydedince oluyo **Neden Oluyo Yardım Edin**
rapboyz evet 10 saniyelik replayları kaydetmek isteyince bendede oluyor bende tüm maçları kaydetmek zorunda kalıyorum:o