C.Ronaldo10 http://www.filefactory.com/file/8c4c11 Ali Samiyen Stadında UltrAslan Pankartları Olurya Bende Onun Aynısını Yaptım Yukarıdaki Linkten Yamayı İndirebilirsiniz Ve Şimdide Resim
doublefirat çok güzel olmuş sende hani şu daha aşağılara asılan pankartlardan var mı cv_1.img dosyasında kaydı bulunan go golory filan yazıyo onun türkçesi var mı
doublefirat yaw zahmet olmassa biliyosan hangi dosya olduğunu msn den yada gmail den bana atabilir misin ben pro patch kullanmıyorum da
yeniceli cok sagol, ama en azindan ismimizi dogru yazsaydin kardes ultrAslan olacakti...sen ultraAslan yazmissin... ultrAslan-Avrupa...sultans of europe...
C.Ronaldo10 Orjinal Mesajı Yazan: yeniceli cok sagol, ama en azindan ismimizi dogru yazsaydin kardes ultrAslan olacakti...sen ultraAslan yazmissin... ultrAslan-Avrupa...sultans of europe... Yorum İçin Saol Kardeş:)
Denizimo Orjinal Mesajı Yazan: doublefirat yaw zahmet olmassa biliyosan hangi dosya olduğunu msn den yada gmail den bana atabilir misin ben pro patch kullanmıyorum da cv_1 stadium placards =37 =unnnamed_37