malesef... oyun cracklı.... bide benim bilgisayar 2 yıllık... ama zamanında 1764 YTL verdim... (iki yıl önce..) oyun oynarken herhangi bir zorluk çekmedim ama.... işte... gördüğün gibi... havada helikopter var, göremiyom.... siahım var, ateş edemiyom...