Ben oyunda 2010 yılındayım ve takımım galatasaray ve kadro ;
Kale:Aykut
Def :F.Meria,Servet,Gökhan gönül,hakan balta
Orta sağ : Linderoth,arda,kewell,Rivaldo
forvet : Nonda,Kuranyi
yedekler ;
Def:uğur uçar,volkan yaman,sabri
orta sağ:hasan şaş,Veron,yattara,Lincoln,aydın yılmaz
forvet: Boros
Kadroda fazla oynama yapmadım ronaldinho,ballack,terry gibi yıldızları takıma getirsem oyunun tadı kalmaz sizce kadro nasıl ?