serginho47 arkadaşlar kitserverla exibition(dostluk maçı yaparkende forma seçebiliyormuyuz? ben master ligde seçebiliyorum ama exibition dostluk maçı yaparken forma seçemiyorum. ltfen yardımmm
Lieebtman kardeş bende master ligde forma seçme ekranı gelmiyor direk maça başlıyor bunu nasıl yapıyorsun master ligde banada anlatırmısın normal maçta bende forma ekranı geliyor yön tuşlarıyla seçebiliyorum formayı yardım edersen sevinirim
GencFB33 Master League'de "To next match" yazan sayfadayken 1,2,3,4 tuşlarına basarak formaları seçebilirsin. Zaten yukarıda yazacak "pa,pb, vs." diye. ;)
Lieebtman bi deneyeyim inşallah olur bu arada yardımın için teşekkür ederim inşallah bildiklerimizi paylaşarak daha güzel bir oyun zevkine erişiriz gçrüşürüz kardeş
Lieebtman Ya olmuyor:( bende yukarıda "pa,pb, vs yazmıyo klavyedeki bütün tuşları tek tek denedim ama hiç bişey olmadı sorun ne olabilir acaba bu sorunumu çözmeme yardım edermisin ben zaten hep master lig oynadığımdan bana bu çok lazım umarım yardım edebilirsin
Lieebtman OLMUYOR YA:( sendeki kitserver'ı bana yollama imkanın varmı kitserver danmı kaynaklanıyor dersin bendeki 7.0 versiyonu var eksik olan ne anlamadımki forumda bir sürü yazı var bunla ilgili çözümle ilgili tek yazı yazanda sensin bende senden yardım bekliyorum napim
apolar537 beyler bende de olmuyor pa,pb falan olmuyor ilgilenen birileri lütfen yardım etsin, bugün bana yarın sana, es geçmeyin,cevap verin lütfen!!!