Arkadaşlar Oyunda Bazı Şeyler Farkettim
1.Oyuncu Yaptığınızda Adınızı Söylettirmek İstersiniz Ama Adınız Yoktur Ama pes 2008 de Kendi Kednine Spiker İsim Söylüyor
2.İlginç Birşeydaha Oyuncular Reklam Panolarından Ve Kale İçinden Geçebiliyor
3.Ofsayt Oldugunda İlk Orta Hakem Ofsayt Gösteriyor Ama Yardımcı Hakem Devam Ettiriyor(Bzen)
Sizde İlginç Olayları yazın