ozankaraman ya pato kardeş biz hani yama yaptık ya orada işte orada bizim facemakerımız olmak istedi bi face yap bakalım değerlendiririz dedi. Bende şimdi ona yanıtınmı veriyorum obaaa işe alındın hoş geldin diyorum.
ozankaraman obaaa şimdş senle beraber face yapacak ama sonra sen bana bidaha özel mesajdan msnİ ver orada iiice konuşur yaparız
ozankaraman kardeş benim msn 24 saat açık ben zaten şuaralar GSTV scoreboaardla uğraşıyomda oyüzden biraz açamaıyom ama bugün saat 1 gibi tekrar açarım
Denizimo **Konuyu ele geçirmişsiniz ikiniz unutmayın bura forum aranızda konuşcaksınız özel mesaj yoluyla halledin meselelerinizi...**
ozankaraman ewt bende obaa arkadaşımızla beraber face yapıyoruz buda taffarel http://img220.imageshack.us/my.php?image=dododododojm9.png