Orjinal Mesajı Yazan: yeom58
sorum şu bu sitede a milli takımımıza neden önem verirlimiyor arkadaşlar hepimiz bir herkez bir neden a milli futbol takımımıza yakışır sesler sunmuyoruz neden marşlar sunmuyoruz bunu soruyorum vede merak ediyorum 87\5 asker istanbul bana katılanlara saygılarımı sunuyorum iyi günler milli takımıza önem verilmeli yapın setuplu klasör sunun arkadaşlar 2008 avrupa futbol şampiyonasına rahat vede gururlu girelim tüm avrupa bizi konuşsun yama yapalım benden bu kadar milli takımıza önem çok verilmeli bu mesaj engellenmesin şuan bu mesaj yazarken asker dostlarım yanımda herkeze slm sunuyorlar
87/5 tüm mehmetçiklerimize buradan selamlar kutsal görevi yerine getiriyorsunuz hepinizi Türk Milleti olarak alınlarınızdan öpüyoruz.
güzel bir konuya değinmişsiniz milli takımımıza önem verilmeli yamacı arkadaşlar bu konu hakkında gerekli çalışmalara umarım başlarlar.