pctech PES 2008 için en son çıkan Kitserver bir çok hatayı da düzeltiyor, ayrıca yanında gelen GDB 2.2 klasöründe tüm liglerin düzeltilmiş formaları bulunmakta. İndirip pes 2008 klasörüne açmanız yeterli. (tabi kitserver'ı pes2008.exe'ye kuracaksınız.) GBD+KITSERVER İNDİR
RuBoR Teşekkürler indirdim bi şey sorayım bazı takımların 3 forması olmasına rağmen forma seçme ekranında iki forma seçebiliyoruz bu sorun aşılabilir mi?
RuBoR Orjinal Mesajı Yazan: RuBoR Teşekkürler indirdim bi şey sorayım bazı takımların 3 forması olmasına rağmen forma seçme ekranında iki forma seçebiliyoruz bu sorun aşılabilir mi? ?
hakani85 İndirmedim dostum ama 3. forma dediğin kaleci formaları olmasın, bende ilk kurduğumda öyle sanmıştım :)
RuBoR Hayır mesela px ve px2 klasorun de liverpool un 2 adet daha forması mevcut ama sadece ikisini kullanabiliyoruz
EnesCelik34 arkadaşım bu oyunu iyice karıstırdı türkcell süper lig yaması olanlar bunu bosuna indirmesinler türkiye ligi takımlarında alman takımlarının formaları cıkıyo artık birisinin TSL uyumlu yapmasını beklemek lazım teşekkürler paylaşım için
landy_land Orjinal Mesajı Yazan: EnesCelik34 arkadaşım bu oyunu iyice karıstırdı türkcell süper lig yaması olanlar bunu bosuna indirmesinler türkiye ligi takımlarında alman takımlarının formaları cıkıyo artık birisinin TSL uyumlu yapmasını beklemek lazım teşekkürler paylaşım için sende almanya ligi kuluplerinin formalarinin bulundugu dosyayi sil ,duzelir .
EnesCelik34 Orjinal Mesajı Yazan: landy_land sende almanya ligi kuluplerinin formalarinin bulundugu dosyayi sil ,duzelir . öyle yaptım zaten;)
Disubev Kardeş yama için saol.;Ben daha yeniyim pes2008 exe. nasıl çıkartacaz bilenler mesaj veya yazabilirmi? (^_^)
cagdasbilgin arkadaşlar bu güzel yamayı kullanamıyorum,install yapamıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz
m.ikbal arkadaşlar:( ilk başta ekrana gelen maç modundan girince 3. forma seçilmiyo mesela fb-sevilla maçında sevillanın 3. fromasını seçemiyorum acill PLSSS