gencCANARY soccercenter.net te olan yamalardan oyuncu resimlerini atmak için C/Documents and Settings/ALLUSER/BELGELERİM/SPORT İNTERACTİVE de grafic diye bişi yok nasılyapabilirim???şimdiden teşekkürler
nouman_cr9 buraya girersen hazır bi graphics dosyası war.bence konu acmadan önce sitede biraz dolassan iyi olurdu;);) http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=95130&pagenumber=1&perpage=10
cihan197 yok zaten öle bi klasör sen belgelrimdeki yere graphics yazıp yeni bir klasör acacaksın oldumu