arkadaşlar ben 8.0.1 pattch i yükleikten sonra genie scout 2008 le oynamaya başladım. barcelonadayım.scout yararlı bir program ancak 2009 ocak ayına geldiğimde daha scout program çalışmıyo nedeni ise non player oyuncuları gösteremediğinden.çözümü olan varsa haberdar ederse sevinirim.