bulkane Orjinal Mesajı Yazan: D.Villa94 abicim bu beta olmasın:confused: Bende de var 9.0 Beta. Sanırım bu da beta dır boyutu aynı bendeki ile. 7.5 veya 8.1 den şaşmayın derim şimdilik..
RQuaresma7 beta ben kullanmıstım bi fark yok hemen hemen 8.5 ile.. tabii full çıkınca güzel özellikler gelcekmiş..