


Kalbi Olan İzlemesin !
44 puanlı iki ezeli rakip liderlik ve şampiyonluk yolunda avantaj yakalamak için bu akşam İnönü'de son kozlarını paylaşıcak, kalpler atıcak ve heyecan haliyle yüksek olucak.. Tavsiye ediyoruz bu maçı kalbi olan izlemesin... Çünkü bu maça KALP DAYANMAZ !
Mustafa Denizli'nin Beşiktaş'ı kendi taraftarı önünde Galatasaray'ı yenerek liderliği ele geçirmek vede şampiyonluk yarışında 1-0 öne geçmek istiyor.
Barış Çamur'un Galatasaray'ı ise Beşiktaş'ı yenerek 3 haftalık beraberlik serisine bir son vermek vede şampiyonluk yolunda avantaj yakalamak istiyor.
İnönü'de müthiş bir gece yaşayacağımızdan hiç şüpheniz olmasın...Çünkü bu maç lideri belirleyecek, ligin kaderini etkileyecek.. Kazanan lider olucak ve şampiyonluk yolunda emin adımlardan birisini atmış olacak.
Palacio'lu, Nonda'lı, Ümit Karan'lı, Arda'lı, Lincoln'lü, Sabri'li GALATASARAY mı?
Tello, Bobo, Delgado, Nobre, Higuain, Burak, Prudnikov gibi oyuncuları olan BEŞİKTAŞ mı?
Bu sorular bu akşam İNÖNÜ STADYUMU'nda oynanacak olan derbiden sonra cevap bulacak.
Ligin kaderini belirleyecek olan bu dev mücadeleyi Lig TV ve Lig Radyo naklen yayınlayacak.
----------------------------

ÜMİT'in Varsa Sorun Yok !

Turkcell Süper Lig'te müthiş derbiyi Galatasaray kazandı ve Beşiktaş'la arasındaki puan farkını 3 puan açarak şampiyonluk yolunda önemli bir avantaj sağladı.İnönü Stadı'nda oynanan mücadele nefesleri...Kazanan taraf ASLAN oldu.
Ümit Karan'ın sahneye çıktığı müthiş maçta G.Saray, 3.dakikada Ü.Karan'ın golüyle 1-0 öne geçti. Koray ile eşitliği sağlayan Beşiktaş taraftarının desteği ile ilk yarıda rakibini zorlasada ikinci yarıda G.Saray, Brezilyalı süperstarı Lincoln'un golüyle durumu 2-1 yaptı vede rahatladı. Gecenin adamı olan Ümit Karan 88de bir kez daha sahneye çıktı vede son sözü söyledi 3-1.Bu sonuçla birlikte Galatasaray puanını 47e çıkartırken Beşiktaş 44 puanda kaldı.
Maç sonrası basın toplantısı yapan Barış Çamur oldukça sert açıklamalarda bulundu. Genç menajer ; " Bu gece gerçekten çok önemli bir maç oynadık. Beşiktaş'ı yendiğimiz için mutluyuz.Onlarıda kutlarım iyi mücadele ettiler fakat yine her zaman olduğu gibi iyi olan kazandı. Fakat Beşiktaş taraftarına bir çift sözüm var, maç boyunca bana-aileme ve oyuncularıma küfür ettiler. Küfür ederek hiç bir yere varamazlar. Futbol tribünde değil sahada oynanır. Bugün herkeste bunu gördü. Benim aileme küfür etmeleri ne bana bir zarar verir nede başka birisine.. Benim aileme küfür ettiler diye kimse onlara 3 puan vermedi. 3 PUAN SAHADA ALINIR ! Bu senede herhangi bir şekilde şampiyonluğumuzu kimse engelleyemecektir. Bir kaç maç berabere kaldıktan sonra herkes ŞAMPİYON BEŞİKTAŞ naraları atmaya başlamıştı. Sayın M.Denizli'de maç öncesi bizi yeneceğini iddaa etmişti. Eğer hala böyle bir iddaası varsa sahaya çıkıp tekrardan skor tabelasına bakmasını tavsiye ederim. Kimse rüya görmesin... Bu yıl biz yine ŞAMPİYONUZ.. Takımıma güvenim tam.. Bugün bu çocuklar burada büyük bir stresle maça çıktı. Kazanamazsak belkide neler yazılıp, çizilecekti. Fakat inancımız tam vede güvenimiz eksiksiz. Hiç kimseden korkmuyoruz, yenebilecek bir takım varsa yensin." diyerek sözlerini tamamladı.
Bu arada Mustafa Denizli maç sonrası basın toplantısı yapmadı.

----------------------

ANAK"(N)ONDA"
Galatasaray zoru başardı ve müthiş bir maçtan galip geldi.Konyaspor karşısında beklenmedik bir sonuç alan Sarı-Kırmızılı ekip, zorlu mücadeleden 4-3 gibi bir skorla ayrıldı ve belkide bu yıl en zor en sıkıntılı maçını oynadı.
Konyaspor 2 kere öne geçtiği ve 2 farklı önde olduğu karşılaşmadan puan alamadı. 24'dakikada Mehmet Yıldız'ın ayağından bulduğu golle 1-0 öne geçen Yeşil-Beyazlı ekip, 30'dakikada Aslan'ın Arjantinli yıldızı Palacio'yu durduramadı ve durum 1-1 oldu. İlk 45dakikada başka gol olmayınca ilk yarı böyle sonuçlandı.İkinci yarıda 58'dakikada Mehmet Yıldız tekrar sahneye çıktı ve durumu 2-1e getirdi. 63'te Bebbe durumu 3-1 yaptı. Bu golden sonra 2 oyuncu değişikliği yapan Galatasaray'da oyuna Mika Aaritola ve Shabani Nonda girdi.İşte herşey bu dakikadan sonra değişti. Nonda'nın oyuna girmesi ile hareketlenen Galatasaray, 70te Sabrinin ayağından bulduğu golle durumu 3-2ye taşıdı. 82'dakikada Ayhan'ın uzaktan bulduğu golle eşitliği sağlayan Galatasaray'da son sözü Kongo'lu oyuncu Nonda söyledi.89'dakikada harika bir kafa golü atan Shabani Nonda takımını galibiyete taşıdı ve müthiş mücadelenin skorunu belirledi. Kalan 2 dakikada başka gol olmayınca Cimbom, kolay geçmesini beklediği maçı son dakika golüyle kazandı ve şampiyonluk yolunda emin adımlarını atmaya devam etti.

---------------

ŞAMPİY"10" !
Galatasaray 10 puan farkla şampiyonluğu ligin bitime 3 hafta kala ilan etti...Sivasspor maçına mutlak galibiyet parolası ile çıkan Galatasaray zorlu 90 dakikadan 3-2 galibiyetle ayrıldı vede 2008-2009 yılının şampiyonu olduğunu ilan etti.
Mika Aaritola ile 10.dakikada 1-0 öne geçen Galatasaray ilk yarıyı bu skorla kapattı. Bu skor Aslan'a şampiyonluğu getiriyordu.Çünkü Fenerbahçe Ç.Rize'ye 2-1 kaybetmiş vede puan farkı 7'den 10a çıkıcak 3 hafta kala ASLAN ŞAMPİYONLUĞUNU İLAN EDECEKTİ. İkinci yarıya hızlı başlayan Galatasaray, Rodrigo Palacio'nun ayağından bulduğu golle durumu 2-0a taşıdı vede şampiyonluk kutlamaları 57'dakikadan itibaren başladı.Fakat 70'dakikada Cvetkov durumu 2-1 yaptı. Ardından Sivasspor yüklenmeye başladı vede 90'dakikada Okorowanta'nın golü bir anda soğuk duş etkisi yarattı. Durumu 2-2 olmuş, Galatasaraylılar şaşkındı. Fakat 90+2'dakikada genç oyuncu Uğur Uçar öyle bir gol attı ki akıllara kazınacak türdendi.. 45 metre top süren, önüne gelen rakiplerini tek tek çalımlayan vede ustaca bir vuruşla kaleci Hasan'ın üstünden topu ağlarla buluşturan genç yetenek adeta Galatasaray'ın şampiyonluğunu ilan etmişti. Vede maçın hakemi Özgüç Türkalp daha fazla zamanın kalmadığını belirterek maçı bitirdi. Bu sonuçla Galatasaray şampiyonluğunu ilan etti.
