FM 2008'in 8.0.1 versiyonunu kullanıyorum. İndirmiş olduğum image dosyasını daemon tools ile sanal sürücüde göstererek oyuna giriyordum. Sonra Daemon Tools'u açmadan mdf veya mds uzantılı dosyaya sağ tıkladığımda sanal sürücüye koydurtacak bir seçeneğin olduğunu fark ettim (hatırlamıyorum, sanal sürücüye koy gibi bir şeydi). Bir ara unuttum ve Daemon Tools'u sildim. Daha sonra aynı dosyalara sağ tıkladığımda aynı seçenek çıkmadı. Daemon Tools'u yüklemeyi denedim. Hata verdi. Çok denedim. Bir kere yüklemeyi ve kullanmayı becerdim. Ancak bir daha açılmadı ve DT yüklenmiyor da. Dün DT Pro'yu indirdim ve kullandım. Bugün açılmıyor. Hata veriyor : "Adapter check error code -1. Please contact support" Tekrar yüklemeye çalıştığımda da hata veriyor : Internal setup error. Contact support. Yardım edin, çıldıracağım :mad: İkinci döneme kadar boşum, ama sonra bilgisayar kullanmayacağım.
not : Önceden DT yüklüyken normal windowstan hallediyordum. Şimdi olmuyor.
Bir sorunum daha var. Yazmışken onu da yazayım. Nokia PC Suite indirdim. Yüklerken bu işletim sistemine uygun değil diyor, yükleyemiyorum :(
Alcohol %120 yüklerken de aynı hatayı veriyor.
Ayrıca TMN ile ilgili de sorunum var : http://soccercenter.net/forum/konu/99048/mesaj/1127850