Arkadaşlar ben pes 2008 oynuyorum fakat oyunda ses gidiyor ve uzun süre gelmiyor gelincede gelip gidiyor yani düzgün gelmiyor ses 2+1 kullanıyorum hoparlör seçiminden kulaklığıda denedim ama aynı nie ses düzgün değil bilgisayarımın özellikleri şunlar:
İntel core 2 duo
nvıda geforce 7300 GT(ekren kartı gayet iyi sesle alakası olduğunu sanmıyorum:))
creative sb live(ses kartından olabilirmi?)