Konuyu dagıtmayalım arkadaşlar !
O sistemle Pes 2008 i rahatça oynarsın.
Diğer oyunlarıda oynarsın ama Pes 2008den 60Fps Alıyor isen Crysis dan AA Kapalı iken 25-30Fps alırsın. AA açıksa Fps 10-15 Civarı olur.
1024x768 Very High oynayamassın .
Ama Pes 2008 i Rahatça oynarsın.