arkadaşlar fifa08 cd sini aldım tek bir dvd winrarlı açtım yükledim crack 1 , crack 2 dosyaları var onun ayarlarını her şekilde yaptım ama 08 in simgesine tıkladğımım zaman ekran gelmiyor ne siyah ne beyaz hiç bir şey gelmiyor help me , o kadar parayı boşuna vermiş oluyoruz lütfen çözüm önerin