Arkadaslar. Konami bizden ne istiyor?? Forumu okudum..Problem yasayan cok kardesimiz olmus..Bende oyunu yeni kurdum bilgisayarıma..
P4 3.2 Ghz İşlemci
1025 Ddr Ram
Ati X1550 512 Mb Ekran Kartı..
Oyunun sistem gereksinimleri (Tavsiye edilen) benim bilgisayarıma uygun..Ancak High seceneginde oyunda kasmalar oluyor..Medium'da gayet guzel calısıyor.. Bunun sebebi ne olabilir? Yardımcı olursanız sevinirim..